Poboljšajte pozicuju Vašeg vebsajta na Google-u!
SEO predstavlja vid optimizacije sajta za pojedine ključne reči koje su tražene na Google i pritom relevantne za vaše poslovanje. Ona je dugoročno rešenje, za koje vredi čekati s obzirom da ćete kasnije dobiti besplatan (organski) saobraćaj.
Šta je SEO optimizacija i čemu služi?
SEO ili „Search Engine Optimization“ je optimizacija vebsajta, kako bi sajt bio pozicioniran što bolje na Google pretraživaču.
Najbolji način da ovo razumete je kroz primer. Ukoliko se vi bavite npr. prodajom automobila u Beogradu svakako je vaša želja da Vaš sajt izadje medju prvima kada neko pretraži „prodaja vozila Beograd“, zar ne? To se jedino može postići ukoliko je Vaš sajt SEO optimizovan za te reči. Da biste bili uspešni u tome potrebno je da Vam neko profesionalno obavi on-site SEO, nakon čega je potrebno određeno vremem da Google indeksira Vaš sajt i pokloni mu bolju poziciju.
Vrste optimizacije i njihove razlike
Iz ugla SEO eksperta, postoje dva tipa i to „Onsite SEO“ i „Advanced SEO. Prva je Optimizacija koja se vrši na samom vebsajtu. Ona obuhvata optimizaciju meta tagova (meta title, description) kompletnog sadržaja na sajtu – teksta (naslovi, podnaslovi, paragrafi i sl), slika i linkova (kako onih unutrašnjih – koje povezuju različite strane vašeg sajta, tako i spoljašnjih koji vode na druge dobro posećene sajtove). Ovde spadaju i „rich snipets“ tj priprema strana za deljenje na društvenim mrežama (kako bi postovi koje podelite na društvenim mrežama izgledao lepo i bogato). Za ovu vrstu optimizacije je bitno da se ključne reči što više puta nađu u sadržaju vašeg sajta.
Druga vrsta je tzv „Advanced“ SEO optimizacija.Ona je usmerena na “link building” tj gradjenje mreže linkova na drugim sajtovima koji kasnije klikom vode do vašeg sajta. To su “referal” linkovi. Ispostavilo se da su „najjači“ referal linkovi upravo oni sa sajtova koji su provereni, poznati i dobro posećeni (npr. Blic, Telegraf, B92 i sl). Tako da bi veoma značilo za Vaš SEO, da dobijete link na nekom od takvih sajtova, a pogotovo na nekom sajtu poznatih organizacija (sa url-om koji se završava sa .org). Advanced Optimizacija ima još mnogo elemenata i faktora, ukoliko Vas zanimate možete pročitati više ovde.
Tržište i Konkurencija
Prvi korak jeste istraživanje tržišta i konkurencije. Na ovaj način precizno ćemo definisati najtraženije ključne reči koje su relevantne za Vaše poslovanje.
Izbor Pravih Reči
Svi naši klijenti dobijaju detaljnu obuku (putem skype-a ili uživo) i uputstvo u pisanoj formi što im omogućava da sami održavaju svoje sajtove veoma jednostavno.
„On-site“ SEO i
„Link Building“
U praksi se najbolje pokazala kombinacija „on-site“ SEO optimizacije i „advanced“ SEO koja čini gradjenje mreže linkova na drugim sajtovima koji vode na Vaš sajt.
Prednosti SEO Optimizacije
Najveća prednost optimizacije je ta što će te na ovaj način povećati posetu na svom sajtu tj dobiti posetu koja je “Organska” i relevantna. Organski saobraćaj je u stvari saobraćaj koji je besplatan i relevantan. Relevantan znači da ste zaista pogodili ljude koji na internetu pretražuju vaše usluge ili proizvode i da postoji velika verovatnoća da će oni postati Vaši budući klijenti. To znači da više nećete morati da plaćate odredjene internet kampanje ili bar u manjem obimu nego pre.
Za SEO ne bi moglo da se kaže da poseduje neki nedostatak. To je svakako plus koji može samo da vam donese boljitak i sa ovom optimizacijom sajta možete samo puno da dobijete. Jedino šta treba da imate u vidu jeste da je za poboljšanje pozicije na Google-u (a time i broja poseta) uvek potrebno strpljenje i vreme. Obično je potrebno 2 do 3 meseca da Google indeksira vaš vebsajt i “prihvati” sve ključne reči za koje je SEO uradjen. Više detalja o optimizaciji pročitajte ovde.
Za SEO je potrebno vreme i strpljenje. Medjutim uz pomoć Lion tima i profesionalno odradjenog on-site SEO, moj sajt je dobio bolji ranking na Google-u.Willi Džodić, WPST&A
Proces Optimizacije
Optimizacija započinje pretragom tržišta tj analizom ključnih reči koje su najtraženije u okviru Vaše delatnosti. U okviru ove faze, veoma je bitno da se izvrši kvalitetna procena i provera i vaše konkurencije (za koje reči su drugi radili SEO i kakvu posetu imaju). Sledeći korak jeste slanje klijentu izveštaja sa rezultatma i najtraženijim terminima i pomoć pri izboru reči. Završna faza jeste sama on-site optimizacija prilikom čega se optimizuju Meta tagovi, tekstovi, slike i linkovi. U toku ovog procesa naša digitalna agencija koristi najkvalitetnije alatke („plugins“) koji se koriste u optimizaciji. Posle toga moguće je raditi i advanced optimizaciju ili se zadžati na ovom nivou SEO optimizacije.
Kontaktirajte nas i započnimo projekat zajedno!
U našem timu imamo ljude koji su SEO specijalisti godinama. Uradili su veliko proj optimizacija veoma uspešno i uspeli da unaprede pozicije sajtova na Google-u. Radimo uspešne optimizacije za strano tržište i to za tržište SAD-a koje je najkonkurentnije. Ovde nas možete kontaktirati i veoma brzo ćemo započeti sa poboljšanjem pozicije Vašeg sajta!
Mi smo IT Lion i za svoje klijente se borimo kao Lavovi!