Imate svoj biznis, uspešno ga vodite, imate i web sajt koji u najboljem svetlu predstavlja vaš proizvod ili uslugu, ali vaš sajt nema poslovni blog? Ako se pitate da li vam je potreban poslovni blog i šta dobijate ako ga pokrenete – niste jedini. Čak i preduzetnici koji ga na svom sajtu imaju nisu potpuno sigurni koje sve benefite im blog tekstovi mogu doneti, dok ne počnu da privlače klijente i donose novac.
Dakle, koja je svrha poslovnog bloga? Ima ih više. Poslovni Blog je interfejs između vas i čitalaca, odnosno potencijalnih kupaca. Tu će oni naći odgovore na svoja pitanja, stvoriti svest o postojanju vaše firme ili brenda, zainteresovati se za vaš proizvod tj.uslugu. Takođe će podeliti vaše postove i na kraju, vratiti se i kupiti to što vi nudite.
Dobar poslovni blog zahteva mnogo toga: detaljno istraživanje i odlično poznavanje materije o kojoj se piše i praćenje trendova u okviru profesije i van nje. Ne treba zaboraviti ni ove dve važne stavke: redovnost u objavljivanju i SEO – optimizacija bloga za pretraživače. Bilo bi dobro čak i da za ovaj zadatak angažujete „copywritera“, content writera ili SEO stručnjaka. Što profesionalnije priđete ovom zadatku, to će on donositi bolje rezultate, što vi kao poslovni čovek ili žena već dobro znate.
Ako budete pratili ove smernice, sav trud, uloženo vreme i novac može vam se itekako isplatiti. Još niste potpuno sigurni? Predstavljamo vam 5 dobrih razloga da započnete svoj poslovni blog – već danas.
1. Imaćete bolji rezultat na pretrazi i veću posećenost sajta kroz SEO
Svi pretraživači vole nov i relevantan sadržaj, a poslovni blog je idealna stvar za njegovo kreiranje. Kada vi kao kompanija redovno objavljujete blogove, pretraživači kao što su Google, Yahoo ili Bing dobijaju svež sadržaj za indeksiranje.
Ovo je takođe prilika da ubacite one relevantne ključne reči koje će potrošači koristiti prilikom traženja usluge ili proizvoda koji vi nudite.
2. Povezaćete se sa novim i učvrstiti odnose sa postojećim klijentima
Poslovni blog je odličan način da izgradite poverenje kod vaše ciljne grupe, postavljanjem visokokvalitetnog i relevantnog sadržaja. A ako još i aktivirate odeljak sa komentarima, moći ćete i da pratite odgovore posetilaca na vaše postove i direktno odgovorite na njihove komentare. Na ovaj način izgradićete poverenje i dobar odnos sa svojom publikom.
3. Izgradićete dobru onlajn reputaciju svog brenda ili kompanije
Veoma je važno da sadržaj koji budete postavljali obiluje korisnim, stručnim informacijama, kao i da on bude razumljiv publici, kako unutar profesije kojom se bavite, tako i van nje. Na ovaj način, vaši potencijalni klijenti uveriće se u znanje i stručnost koju ste stekli i samim tim vaša reputacija će rasti.
4. Vaša e-mail lista će se povećati
Ne treba podcenjivati značaj e-mail liste. Iako se mnogi preduzetnici više oslanjaju na društvene mreže, e-mail lista daje mnogo bolje i brže rezultate jer su mejlovi ličniji i više ljudi ih zaista pročita. Ovim putem možete slati svoje priloge, ali i obaveštavati svoju publiku o novostima i akcijama, a to automatski znači i više kupaca odnosno klijenata za vas.
5. Izdvojićete se i biti ispred svoje konkurencije
Mnoge velike kompanije koriste upravo blog da promovišu svoje proizvode, najave sledeću generaciju, kao i nova rešenja ili funkcije već postojećih proizvoda. Preduzeće koje redovno objavljuje blogove klijenti vide kao firmu od poverenja koja im na indirektan način pomaže da izaberu pravu uslugu ili proizvod za sebe.
Jeste li spremni da blogujete?
Da li ste sada uvereni da je blogovanje sjajna stvar za vaš veliki ili mali biznis? Ako je vaš odgovor na oba ova pitanja DA, ali vam je potrebna profesionalna pomoć da napravite strategiju koja će vas dovesti do vašeg idealnog kupca i povećati vašu vidljivost na mreži – javite nam se! Želimo vam mnogo uspeha!